Страница 1 из 3 123 ПоследняяПоследняя
Показано с 1 по 10 из 21

Тема: Захист дюралевих ємностейі від корозії.

  1. #1
    Регистрация
    06.01.2012
    Адрес
    Чернігів
    Сообщений
    25

    По умолчанию Захист дюралевих ємностейі від корозії.

    Давайте в даній темі поділимось досвідом, або ідеями що до захисту від корозії резервуарів високого тиску. Особливо актуально для дюралевих.

  2. #2
    Регистрация
    03.02.2010
    Адрес
    Львів
    Сообщений
    1,199

    По умолчанию

    А що сталось з вашим резіком?

  3. #3
    Регистрация
    06.01.2012
    Адрес
    Чернігів
    Сообщений
    25

    По умолчанию

    Ось з чого все почалось. Був в мене кіт до умарекса 850 одного з відомих майстрів. Декілька разів на рік я розбирав резервуар і міняв кільця, і кожен раз спостерігав все більшу корозію в середині труби, не дивлячись на анодовану поверхню. Короче кажучи я вирішив замінити трубу в даному резервуарі, також відмовився анодувати поверхню, бо мене не влаштовує якість ущільнення анодованої поверхні з резиновими кільцями. Бажано після анодування поверхні які приймають участь в ущільнені повині бути гладкі, тобто вільні від анодування. В принципі якщо технічно, то це можна вирішити спочатку анодуванням а потім зашліфовкою потрібних поверхонь. Але потрібно враховувати втрату розміру, хоч і незначну. Відмовився я і по тій причині, що нову деталь (збільшений післяредукторний обьєм) мені виточили дуже якісно і на потрібних поверхнях в мене зеркало і дуже щільно все підігнано. Зважаючи на те що після анодування розміри будуть менші, я не захотів ризикуати. Ще одна причина, це те що при анодуванні зменшується товщина стінки труби, хоч і не значно, але все ж таки. Інша справа коли є можливість виточити потрібну трубу з більш товщою з потрібним запасом. В мене такої можливості не було. На даний момент це буде труба д16т 25/30 (робочий тиск по калькулятору в районі 235-250 бар). останім часом змащував в середині шрусом ШРБ-4 на вигляд як салідол але кустіше. Я дуже здивувався коли побачив що після змащування латунної деталі редуктора, через місяців 6 вона дуже сильно позеленіла. Я такого не спостерігав до застосування цього ШРБ.

  4. #4
    Регистрация
    06.01.2012
    Адрес
    Чернігів
    Сообщений
    25

    По умолчанию

    Ще є також ідея перед онодуванням потрібні поверхні знежирити а потім обробити силіконом. Але перевірити можливості нема. Та і то це на майбутнє.

  5. #5
    Регистрация
    06.01.2012
    Адрес
    Чернігів
    Сообщений
    25

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от shymah Посмотреть сообщение
    А що сталось з вашим резіком?
    Ну по перше мір резік став коротшим по одній причині. Сантиметрів 5 від краю була невелика точкова подряпина (від мехнічного ушкодження). Потім я був в шоці коши з часом там зявилась тріщина, я її побачив коли закачав 230 атм і опиустив в банку з водою, а з відти бульбашки. Короче відрізав кусок тієї труби і знову нарізав різьбу. Але місцями є корозія в середині резервуару, і це мене не дуже радує.

  6. #6
    Регистрация
    03.02.2010
    Адрес
    Львів
    Сообщений
    1,199

    По умолчанию

    Мда жесть.Я не спец,но моя думка що після анудування потрібно було ті деталі добре промоти а потім в середину резіка легко покрити силіконом в аерозолі ,тоді з зовнішнім середовищем контакту не буде і мало б бути все гаразд.

  7. #7
    Регистрация
    06.01.2012
    Адрес
    Чернігів
    Сообщений
    25

    По умолчанию

    Я хоч і забув хімію, але все ж таки хімік. Планую зробити комбіноване мастило з вазеліну та парафіну. Чому вазеліну? Тому що це насичині вуглеводні які досить не просто окислити при кімнатній температурі, а парафін для підвищення температури плавлення. Найближчим часом спробую і відпишусь. Час покаже.

  8. #8
    Регистрация
    03.02.2010
    Адрес
    Львів
    Сообщений
    1,199

    По умолчанию

    Головне щоб в редуктор та вся хренотень не попала.

  9. #9
    Регистрация
    21.11.2006
    Адрес
    Львів
    Сообщений
    3,672

    По умолчанию

    Якщо резервуар почав кородувати зсередини на те має бути якась причина і скоріш за все це повітря, яке потрппляє в середину не дуже "чисте"

    Тепер про анодування: стандартне( тепле) то яке постійно використовується в промисловості воно має товщину оксиндної плівки ~ 5 мкм і відносно легко забарвлюється. МАйже не боїться атмосферних впливів в поміірному кліматі, але чуть солі, особливо морська вода і все, корзія полізла.

    Якщо більше цікавить захисний шар аніж декоративний, тоді бажано робити "холодне"/"тверде" анодування, процес має протікати при температурі -10 - +10 градіусів цельсія. Забарвлується погано, але менше боїться агресивних середовищ, морську воду взагал не боїться. Товщина оксидної плівки може сягати 35-40 мкм.


    Стосовно посадочних місць, перед анодуванням при можливості можна вставити старі гумки або краще нанести тонкий слой лаку, фарби, парафіну, клею який потім змити. Змазку я б не рекомендував, бо деякі з них розчиняються в елетроліті.


    А тріщина в резервуарі, то жесть! Добре, що не рвануло, наслідки могли б бути непередбачувані. Розрахунки розрахунками, а перевірка рідиною має бути завжди, не всі дефекти труби знаходяться ззовні.
    Crossman 1377 недоup
    ИЖ-60 РСР в металі+GunHobby 8-32x50SF mil dot
    Norica Marvik Gold+Walther 4x32 ГП від Vad0

    Just not enough.
    I need more.
    Nothing seems to satisfy.
    I said, I don't want it.
    I just need it.
    To breathe, to feel, to know I'm alive.

    (. )( .) - ціцьки!

  10. #10
    Регистрация
    06.01.2012
    Адрес
    Чернігів
    Сообщений
    25

    По умолчанию

    На рахунок силікону Ви не правильно зрозуміли, я мава на увазі резиновий силікон. Якби ж я робив анодування, на майбутьнє можливо і займусь технологією.
    Так сьогодін вазелін пробував плавити, правильніше виміряти яку температуру тримає точно без плавлення. 50 градусів точно тримає. Чекаю мої деталі післе пресування.

Страница 1 из 3 123 ПоследняяПоследняя

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •